Nagoi

Menu
  • Over Wim
  • Lean
    • Basis Programma
      • Visueel Management
      • Dag Start - Tier
      • Yellow Belt
    • Gevorderd Programma   
      • Green Belt
      • Hoshin Kanri
      • Tier - PDCA
    • Excellent Programma
      • Hoshin & KATA
      • Belt Program
      • P M O
  • Leren
    • Leersysteem
      • 8 Velden Model
      • Succes Driehoek
      • LMS
      • Functie Matrix
    • On the Job Training
      • 4-stappenmodel
      • Volwasseneneducatie
      • Oplossingen realiseren
    • T W I
      • Taakanalyses
      • De Methode
      • 4 stappen - TWI
      • De Uitvoering
      • De Realisatie
    • Klassikaal
  • Trainen
    • Workshops
    • Cursussen
    • Coaching
  • Blog
  • Contact
  • Taal Omschakeling

Nagoi

  • Over Wim
  • Lean
    • Basis Programma
      • Visueel Management
      • Dag Start - Tier
      • Yellow Belt
    • Gevorderd Programma   
      • Green Belt
      • Hoshin Kanri
      • Tier - PDCA
    • Excellent Programma
      • Hoshin & KATA
      • Belt Program
      • P M O
  • Leren
    • Leersysteem
      • 8 Velden Model
      • Succes Driehoek
      • LMS
      • Functie Matrix
    • On the Job Training
      • 4-stappenmodel
      • Volwasseneneducatie
      • Oplossingen realiseren
    • T W I
      • Taakanalyses
      • De Methode
      • 4 stappen - TWI
      • De Uitvoering
      • De Realisatie
    • Klassikaal
  • Trainen
    • Workshops
    • Cursussen
    • Coaching
  • Blog
  • Contact
  • Taal Omschakeling
  • U bevindt zich hier:  
  • Start
  • Leren
  • On the Job Training
  • Volwasseneneducatie

Volwasseneneducatie

 

KOLB: Volwassenen leren door te reflecteren op ervaringen, dit te conceptualiseren en te experimenterenVolwassenen leercyclus

De manier waarop volwassenen leren verschilt van de manier waarop kinderen leren.

Volwassenen nemen een vaardigheid die ze hebben, relateren die aan een nieuwe vaardigheid die ze moeten beheersen en werken ernaar toe. Ze zullen dit ook alleen doen als en wanneer ze het nodig hebben. Dus ze moeten de relevantie begrijpen en de nieuwe vaardigheid op korte termijn gaan gebruiken.

 

Het 70-20-10 model heeft een sterke band met het volwassenenonderwijs.

De volgende leerinterventies linken aan de 3 onderdelen van het model:

  • 70%:
    Alle direct beschikbare content (e-learning, e-boeken, praktische opdrachten, interactie met collega's en leidinggevenden, wiki, het maken van fouten, het krijgen van feedback.
  • 20%:
    Vaardighedenmatrix, Learning Management System, just in time coaching, webinars, sociaal leren, mentorschap, ondersteuning. 
  • 10%:
    Specifieke e-learning, klassikale training.

De verdeling van hoe mensen effectief leren70-20-10 Model-

Details
Laatst bijgewerkt: 13 oktober 2021
 Pagina Terug
Inloggen Registreren

Inloggen bij Nagoi

Nog geen account bij Nagoi?

Registreer nu !

Gebruikersnaam *
Wachtwoord ¹*
Gegevens onthouden
  • Wachtwoord vergeten?
  • Gebruikersnaam vergeten?

Registreren bij Nagoi

Velden met een (*) zijn verplicht
Naam *
Gebruikersnaam *
Wachtwoord ¹*
Wachtwoord ²*
E-mail adres ¹*
E-mail adres ²*

Informatie

  •  Voorwaarden
  •  Privacybeleid
  •  Cookiebeleid
  •  Copyright

Contact

  •  Details
  •  Formulier
  •  Navigatie
  •  Zoeken in de website

     

  •   Wim van Lith
  •  +31 6 22697244
  •  Wim.vanLith@NAGOI.nl

Account

  •  Inloggen
  •  Registreren
  •  Nieuwsbrief
  •  Sitemap

© NAGOI 2020 2021 Alle rechten voorbehouden

  • English (United Kingdom)